فلكة لمندوبة مبيعات بمصر الجديدة
هذة القصة حقيقية .. حدثت احداثها بالقاهرة ..مصر الجديدة .. ومن لسان الانسة خلود
خلود_ عمري 26سنة ..واسكن بمدينة طنطا .واعمل بمجال المبيعات ..
لاكسسورات النسائية بالقاهرة ... ولدي خبرة بالمجال ده ثلاثة سنوات ...و عندي زبائني اللي بتعامل معاهم ...
والحرصين ديما على التعرف و اقتناء الاكسسورات اللي بتنزل جديدة ..
وفي يوم اتصلت بيا مدام نادين من مصر الجديدة ..وبتسالني عن الجديد ..واني لازم اروح لها ..ضروري لان عندها حفلة عائلية بيوم الخميس ...
وفي اليوم الثاني .. صحيت الصبح بدري ...وسافرت كالعادة من طنطا للقاهرة ولمصر الجديدة ...عشان ا قبلها وخصوصا انها اكدت عليا كمان باليل ..واني منساش ..
كان يوم صيف بجد ..
وصلت للعمارة اللي سكنه بيها مدام نادين ....
اتصلت عليها .. قالتلي اطلعي .. انا فتحالك الباب و انا وقفالك على السلم و لوحدي ,, جوزي بشغله ...
طلعت فعلا ع السلم .. لقيتها مستنياني .. و بعد الترحاب دخلنا وقفلنا الباب
كان عندي للامانة مجموعة تحفة من الاكسسوارت الجديدة واللي نزلة السنادي ..
اختارت مدام نادين مجموعة ..
وفعلا عندها ذووق بالحجات اللي بتشتريها .. وخصوصا اكسسورات الايدين ... والرجلين ..
..ودخلنا مع بعض ...لاوضة النوم عشان اشوف الحاجات اللي عجبتها ...على رجليها و على ايديها واللي بتتماشي مع الملابس اللي هتخرج بيها..
وانا بقسلها ..وبلبسها الاكسسوارات ...
بصت عنيا على حاجة ..بجد وقفت شعر راسي ..وزادت الدقات بدقات قلبي ..
لقيت وجمب سرير مدام نادين ... فلكة اصلية .. فلكة بتاع ايام زمان ..فلكة ايام العصر العثماني الجميل ... اللي بالعصاية والحبل ... وجمبها خرزانة طويلة اصلية ...
حقيقي ..عنيا .. ما تشلتش من على الحاجة ديت الا بسماع صوت مدام نادين ...
بتقولي .. ( خلود ...
انتي يا بنتي .. خلود مالك ..في اية ..
خلود ..)
بصراحة انهارت كل مشعري ...
وحطيت ايديا على راسي و على خدي ..
حقيقي مبقتش ما لكة نفسي ...
لقيت مدام نادين بتقولي ..يا بنتي في ايه
متخفيش .. ديه فلكة ..ومش ليكي ...
لاقتني بقولها ..وانا مش بوعيي ..
( ياريتها ليا ..بجد يارتها ليا ...دا انا ياما اتمنيت اني اتمد على رجليا بيها .. تترفع فيها و ..
عليها ..ومن زمان ..
بتعجبني جدا وبتشدني .. فيديوات الفلكة والمد على الرجلين ..اللي ع النت واللي .. بمسلسلات التليفزيون ..
ولو هقولك .. مش هتصدقيني ..
كنت بمد نفسي بنفسي ..
.. وباي حاجة ...
... بخشب .. بخرطوم ...بعصايا مقشة ..
باي حاجة ..ومكنتش احلم اصلا اني اشوف الفلكة الاصلية والخرزانة الاصلية ديت .. لا ...
واشوفها كمان قدامي كدا ...
بصيت لي مدام نادين ..
وضمتني على صدرها ..
اقلعتلي الاشرب من راسي ..
وقالتلي ...
( يا حبيبتي انا مصدقاكي .. و حسه بيكي ..والله
وبكل كلمة قلتيها ...
الفلكة ديت يا خلود .. كانت على ايمنا زمان ..
بنترفع عليها ..كانت موجوده ..
كنا بنعشقها ... وبنلقاها ..
لكن بزمنكم ده ..انتم عشقنها ... ومش لقينها ... )
رديت عليها ..
كلامك يامدام نادين ...حقيقي ... و صحيح...
وصدقيني ..
انا ياما حلمت بيها
وكنت محتاجاها فعلا ..بس مش لقياها...
ومش هتصدقيني اكثر لو قلتلك
..انا اعرف معجبين بيها ..
ومش لقينها فعلا ...
(قاطعتني ) مدام نادين ...
انا مصدقاكي ياحبيبتي ..
وحسه ...
بمشعرك..وعشان كدا ..
هنولك يا خلود حلمك اللي حلمت بيه ..
ودلوقتي ...حالا ...
هتتمدي على رجليكي ..وعلى الفلكة ..
وبالخرزانة ديت ..
وعشان كدا ... يلا قوام ...قومي
و اقلعي الشراب من رجليكي ..وعيزاكي تغسليهم بالميه الباردة .. يا لله ...
الحمام من هنا ...اتفضلي ..يا خلود ..
..عملت زي ما قالتلي مدام نادين ..وباتقان ..يعني غسلتهم بروح ..
دخلت عليها باوضة النوم ..
ولقتها مسكه الفلكة باديها ..
وقالتلي ...
يلا يا خلود قوام ... نامي على الارض ... ومدي رجليكي .. ودخليهم بحبل الفلكة ...
قعدت ونمت فعلا على الارض
وضميت رجليا .. ودخلتهم بحبل الفلكة ..
...اتلف ..الحبل على رجليا .. واترفعت رجليا .. على الفلكة ...و لفوق ..
كانت مدام نادين مسكة ايد الفلكة بايدها الشمال .. وجمب الفلكة الثاني حطاه ..على خلفية السرير .. وبايديها اليمين كانت الخرزانة الطويلة ...
وبدات تمدني...
وعلى رجليا ..
.. اول خرزانة سكت ...
والثاتية مسكت نفسي ...
الثالثة ..عضيت على شفايفي ,,,
ومن الخرزانة الخامسة ...
وبجد
بدات اتنفس وبالاهات
ليها
.. وبالاه ...
والاه
و بامانة ...
كان مد مدام نادين بمزاج
..يعني تمد خرزانة بالجامد ,,, والثانية على الخفيف ...وتمد ب لسوعة ...والخرزانة الثانية ..تمد على وسط رجليا ... وتسيبها على رجليا ولمدة 5 ثواني كدا ...وبعد ما الخرزانة تنزل عليا رجليا من فوق ...تسيبها كدا شويا...
وبعد خمس دقايق ...حسيت رجليا بقت نار بجد
من المد ..
كانت مدام نادين كل شويا تقولي ..
ضمي رجليكي با خلود ... خليهم جمب بعض ...
احنا لسه بالاول ...بطلي واسكتي ...
وبجد ..قولتلها ... خلاص يا مدام نادين .. بجد خلااااااااااااااااااص ...رجليا ...اههههههههه
خلاااااص بجد ..بجد خلاااااااااص
مفيش فايدة ....
..و الخرزانة عمالة تمد رجليا ...
وعلى الفلكة ...
لدرجة ... حاولت اخلص رجليا من على الفلكة ...معرفتش ..
كل ما احاول ...
القى مدام نادين .... تقرط الفلكة على رجليا وبالجامد ... وعشان كدا .. حبل الفلكة علم على رجليا ..وبقى
معلم لمدة يوم كامل على رجليا ..
بقيت اصرخ ..ليها واترجاها ...
وابوس رجليكي .. خلاص ..
بجد ...
معش قدره يا مدام نادين ...
خلاااااااااااص
خلاااااااااااااااااااااااص
نزلي رجليا ..من على الفلكة ...
مفيش فايدة ...
.....
.....
وفجاة لقيتها هدت المد على رجليا ..
وقالت ....
دلوقتي بس خلاص
معليش ... يا خلود
لازم المد يعلم جامد على رجليك ..
زي كدا ...
فكت مدام نادين الفلكة من رجليا
بعد ما نزلتهم على الارض ...
بصيت لرجليا ...
وبعد خمس دقايق ...
انهرت بجد للي شفتة
حمار المد برجليا معلم جامد
بامانة ...
معرفتش امشي عليهم وادخل الحمام ... الا بعد ربع ساعة ...
عملت لي مدام نادين قهوة ..
شربتها ...
.. وانا رفعا رجليا الاثنين على كرسي الانثرية بتاع اوضة نومها ..
و لما ايجت ..
تديني حساب الاكسسوارات اللي اشتريتها ...
لقتها محسباني وبزيادة ..
جيت ارجعلها المبلغ رفضت
...وقبل ما امشي من عندها سالتها سؤال كان بذهني ومحيرني بجد ....
.. قولتلها
مدام نادين ..هيا الفلكة ديت ... بتعمل اية جمب سرير نومك ...
ضحكت ...
وقالت ...
( لما ..هتتجوزي جوزك اكيد هيقولك ....)
[b]